Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 lutego 2013

Witam!!!

Witam wszystkich!
W końcu odważyłam się na ten krok i postanowiłam utworzyć własnego bloga. A to wszystko dzięki namowom mojej serdecznej przyjaciółki Angeliki. Bardzo jej za to dziękuję. Proszę o wyrozumiałość, gdyż jestem nowicjuszką i na pewno nie od razu uda mi się wszystko tworzyć "perfekt". Moje Hobby to przede wszystkim poezja, a ściślej jej tworzenie. Nie uważam się za bardzo zdolną, ale biorąc pod uwagę kilka osiągnięć i nagród zdobytych w różnych konkursach, mam się czym pochwalić. Do tej pory wydałam dwa tomiki wierszy, o których później. To tyle na początek. zachęcam do odwiedzania mnie na moim blogu
i życzę milej lektury. Pozdrawiam wszystkich.


TĘSKNOTA

Morze

leniwie ogarnęło brzegi
zajęło luźne ciało plaży
ogłuszyło wiatr

dlatego tak cicho

ptaki zaprosiło na ucztę

Minął dzień



il. Andrzelika Jazłowiecka (angel)

































1 komentarz: