Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 sierpnia 2013

No i obiecałam Wam trochę refleksji. Tylko zastanawiam się o czym mam pisać: poezja, urlop, wypoczynek?! Tak naprawdę to wszystko to wiąże się w całość. Podczas urlopu, wypoczywając na plaży udało mi się stworzyć kilka wierszy. Niestety na razie nie poznacie ich, bo muszą wziąć udział w konkursach, ale potem ... Troszkę podkręcę Waszą ciekawość:)
A tak w ogóle to chciałabym Was zachęcić do udziału w konkursie poetyckim, który organizuje Biblioteka Publiczna w Namysłowie. Regulamin konkursu dostępny jest tu: http://kmt-wena-namyslow.pl/portal/regulamin-konkursu-o-roze-karoliny-2013.htm.

A teraz pochwalę się świeżo wydanym graVERS-em, tzn. czasopismo wydawane przez i o członkach Klubu Młodych Twórców WENA, o którym już wspominałam wcześniej. Tym razem na okładce "wylądowała" moja skromna osoba:)

Zachęcam wszystkich do uczestnictwa w naszych spotkaniach w każdy piątek w Bibliotece Publicznej w Namysłowie od godz. 15:00.

Z pozdrowieniami dla wszystkich piszących

Agnes


1 komentarz:

  1. Pięknie wyglądasz na tym zdjęciu :)
    A tu masz linka do bloga Katarzyny Michalak http://katarzynamichalak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń